Rodinný podnik se zkušenostmi, schopnostmi, tradicí a kvalitou.

Všeobecné obchodní podmínky
--------------------------------------------
Na těchto webových stránkách je provozován elektronický obchod http://www.sklonaprodej.cz/ nabízející k prodeji široký sortiment výrobků ze skla.
Kupující učiněním objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

Právní vztahy prodávajícího s koncovým zákazníkem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.

Prodávající:
Josef Mazourek
Sklenářství - Brusírna skla
Masarykovo náměstí 50
593 01 Bystřice nad Pernštejenm
IČO: 13651927
DIČ: CZ421011451
bankovní účet: 1621821359/ 0800

Prodávající je plátcem DPH.
Veškeré ceny jsou v katalogu uváděny včetně DPH.


Kontakt:

Email: [email protected]
Email: [email protected]


Tel. 1: 566552073
Tel. 2: 566552073 kl.20
mob. 603897771

Úvodní ustanovení


Kupující:
Fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční objednávku zboží z nabídky webových stránek http://www.sklonaprodej.cz/. Tyto obchodní podmínky platí pouze pro nákup v internetovém obchodě. Internetový obchod provozuje Josef Mazourek, podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník). Ceny jsou platné pouze na tomto eshopu, nikoliv v kamené prodejně.

Kdy a jak dostanu zboží?
Po potvrzení objednávky emailem je objednávka platná a námi zaevidovaná. Většina běžného zboží je skladem, tudíž jej expedujeme průběžně. Pokud požadované zboží momentálně není na skladě, jeho expedice se posouvá o termín dodání distributorem, obvykle 3-5 dní. Pokud požadované zboží je na zakázku, jeho expedice se posouvá o dobu nutnou k jeho výrobě, obvykle 7-14 pracovních dnů. Do jednoho až dvou dnů od expedice Vám dorazí zásilka na Vámi zvolenou adresu.

Doprava
Prodávající zajistí dopravu zboží do místa dodání. Dopravu zboží zajistí prodávající dle dispozic, které kupující uvedl do objednávkového formuláře.
Doprava v rámci České republiky
Možnosti:

Česká pošta, s.p. - cenný balík
dodací lhůta do 4 pracovních dnů, je-li zásilka na první pokus nedoručitelná, zasilatel o tom nechá příjemci písemné oznámení a zásilku uloží na podací poštu dle adresy příjemce k vyzvednutí po dobu 15 dnů. Poplatek za dovoz zboží dle tarifů dopravce. 

Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu http://www.sklonaprodej.cz/ jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně podmínek reklamace a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu http://www.sklonaprodej.cz/, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.
Ceny uvedené v ceníku jsou konečné.

Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné, nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle prodávající informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

Broušení na zakázku
Zákazník má možnost nechat si vybrousit zboží na zakázku. Učiní tak přidáním v „rozbalovací roletce“ popř. dopsáním textu příslušné kolonky. (jméno, číslice, obrázek, ...). Do poznámky k objednávce má zákazník možnost specifikovat své přání ( …“poznámkový blok se zobrací, až budete vypisovat adresu). Po odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou. Předpokládaný termín výroby je 7-14 prac. dní. Až do zhotovení díla (zakázky) může objednatel od smlouvy odstoupit, je ale
povinen zaplatit zhotoviteli částku, která připadá za práce již vykonané, pokud nemůže zhotovitel jejich výsledek použít jinak a nahradit mu účelně vynaložené náklady. Pokud tedy k odstoupení od smlouvy dojde před tím, než zhotovitel započal objednávku zpracovávat, bude takové odstoupení bezplatné. Pokud ale již se zpracováním zakázky bylo započato, uhradí objednatel částku odpovídající již vykonaným úkonům a nákladům.
Odstoupení spotřebitele od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění (zhotovené zakázky) v případě uzavření smlouvy pomocí prostředků komunikace na dálku (např. internet) není v případě on-line služby na výše uvedených webových stránkách dodavatele možné. Je to z důvodu zákonné výjimky ve smyslu § 53 odst. 8 písm. c) Obč. Z., která vylučuje takové odstoupení od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
U zakázky broušení dle obrázku či fotografie sjednané na základě řádné objednávky se předpokládá, že objednatel má autorská práva k pořízeným záznamům a případně souhlas fotografovaných osob či vlastníků fotografovaných objektů. Objednatel výhradně odpovídá za následky porušení autorských práv či jiných práv u sjednané zakázky. Objednatel tak odpovídá i za případnou škodu, která by zhotoviteli vznikla v důsledku porušení autorských či jiných osobnostních práv třetích osob. Obrázky, fotografie a motivy určené k broušení vracíme pouze na vyžádání. Kupující povoluje použití zaslaných obrázku, fotografií a motivů k dalšímu zpracování jako je vystavení, prezentaci. Kupující povoluje použití zaslaných obrázku, fotografií a motivů k dalšímu broušení bez finanční a jiné náhrady.


Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. V žádném případě nám neposílejte vrácené zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava, úprava zboží dle požadavků kupujícího (např. zhotovení loga) atp.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Bez udání důvodu
Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

Reklamace
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s podmínkami reklamace brusirnaskla.euweb.cz a právním řádem platným v ČR. Zboží lze reklamovat u provozovatele dle podmínek reklamace na adrese viz info-kontakt Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách okamžitě informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemnou formou na info-kontakt. Popíše o jaké vady se jedná a jak se projevují. K reklamaci je nutno předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do pěti dnů od obdržení reklamace o způsobu jejího vyřízení. Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu zasílá vadné zboží k reklamaci jej zaslal kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího, tedy v originálním obalu, nebo obalu odpovídající kvality a včetně všech součástí dodávky. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem. Na reklamace vad způsobených přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
V žádném případě nám neposílejte reklamované zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.  

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).

  • 1. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  • 2. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • 3. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  • 4. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • 5. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Postup při reklamaci :

  • 1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  • 2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  • 3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku



Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu http://www.sklonaprodej.cz/ , nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán. Storno objednávky může zákazník bez souhlasu prodejce provést maximálně do 24 hodin od objednání, nebo poté, jeli dodavatelem překročena písemně potvrzená dodací lhůta. V dalších případech je nutná dohoda s prodejcem. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.

Závěrečná ustanovení II
Obrázky, fotografie a motivy určené k broušení vracíme pouze na vyžádání. Kupující povoluje použití  zaslaných obrázku, fotografií a motivů k dalšímu zpracování jako je vystavení, prezentaci. Kupující povoluje použití  zaslaných obrázku, fotografií a motivů k dalšímu broušení bez finanční a jiné náhrady. 

Ochrana osobních údajů
Provozovatel prohlašuje, že veškeré údaje osobní povahy (jméno, příjmení, tel. čísla, emailovou adresu a poštovní adresu) jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu firmy Brusírna skla - Josef Mazourek a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromaždovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů.

Při nakládání s osobními daty se Brusírna skla - Josef Mazourek zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka dodavateli,Brusírna skla - Josef Mazourek se zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným zákazníkem. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat.

Zákazník využíváním služeb Brusírna skla - Josef Mazourek dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace) a to písemnou formou na viz info .